2014. június 1., vasárnap

10.rész

Ugye az Eurovíziós dalfesztivál :D A következő rész is két komi után lesz kirakva! Jó olvasást! Áka
~Cassandra~
Elmentem a konyhába kukoricát pattogtatni. Előhalásztam a szekrény legaljáról, majd egy tálban bedobtam a mikróba. Mikor végzett átborítottam egy tálba, és visszamentem a nappaliba. Hirtelen támadt egy ötletem.
-Lys, Leigh........-mondtam „angyali” mosolyt.
-Mit akarsz Cas?
-Csak azt szeretném kérdezni, hogy nem akarjátok áthívni Rosát és Jessyt?
-Mért ne? Oké!
-Hívjátok fel őket!
Amíg ők telefonáltak addig én leültem Castiel mellé. Az ölemben lévő tálból kivett egy marékkal és magába tömte. Látszik rajta, hogy szereti.
-Mit nézel úgy?-kérdezte. Hoppá! Rajta felejtettem a szemem!
-Ööö...ja ööö...ööö...semmit...-lehajtottam a fejem, hogy ne lássa mennyire elpirultam.
-Szóval én egy semmi  vagyok?
-Argh... Egyél kukoricát!-mondtam és az ölébe löktem a tálat.
Ekkor csengettek. Lysander és a bátyja ajtót nyitottak a lányoknak, cserébe pedig kaptak egy-egy puszit az arcukra.
-Sziasztok!-mentünk mi is oda a bejárathoz.
-Jajj, sziasztok! Cassandra, nem tudod jobban van-e má....-nem tudta befejezni a mondanivalóját Jess, ugyanis megcsörrent a vonalas telefon.
-Felveszem!-kiáltottam a készülék felé száguldva.
-Halló, Ainsworth és Lavigne család!
-Jó napot hölgyem!-szólalt meg a vonal túlsó végén egy idős férfihang-Azt szeretném közölni, hogy Cecilia Lavigne magához tért, holnap jöhetnek érte!
-Rendben, nagyon szépen köszönjük, viszont hallásra!
-Magának is!-válaszolta és letette.
Örömömben cigánykereket hánytam volna, de ez szoknyában elég ciki lenne, ezért inkább nem csináltam. Visszasiettem a többiekhez, a nappaliba, és folytattuk a tévézést. Először kommandósok egy jelre elkezdtek rohanni a helyszín felé. A zászlók vannak náluk, azoké az országoké amelyek versenyeznek. Utána felvonultak a versenyzők. Vannak köztük elég különös szerzetek. Aztán mondtak valamit a műsorvezetők, ami elég hosszúra sikerül nekik. 21:19-kor végre elindult a műsor. Az ukrán énekesnő gyönyörűen énekelt, de előtte kirakta az országuk zászlóját. Jöttek utána törökök, szlovénok, és mindenféle népség, de mielőtt a franciákhoz értünk volna, jött egy elég különös szerzet. A neve pedig nem más mint Conchita Wurst. Ő az osztrák versenyző,egy igen különös lény. Hogy mért különös? Hát azért mert szakálla van. DE nem férfi! Mikor ment a zászló-kirakósdi én éppen ittam egy üvegből vizet, Castiel popcornt tömött magába, Lys Jessyt simogatta,Leigh pedig Rosának töltött innivalót. Hogy mi történt? Személyem félrenyelt több kortynyi H2O-t, a mellettem ülő vörös fajzat leejtette a tálat, ami szerencsére akkor már üres és műanyag volt. Idősebb unokabátyám pedig gyönyörűségesen leöntötte a szőnyeget teával. Mindenki kikerekedett szemmel nézi a képernyőt. Ez meg mi?! Fölmentem villámgyorsan a netre és egyszerre minden világossá vált. Hiszen ő más, mint a többiek. Mindegy... Sorra következtek a versenyzők. A franciák (vagyis mi) förtelmesen teljesítettek. Egyáltalán hogyhogy indultak?! Személy szerint nekem a magyar és a svéd dal tetszett a legjobban, na meg persze az előző lakhelyemnek, Angliának a száma. És jött a pontozás. Én előre lekopogtam, hogy a franciák, vagy az osztrákok fognak veszteni.
Első hét ország adja a pontot: HAJRÁ MAGYAROK, TI VAGYTOK A KIRÁLYOK!!!!!
Kb. a huszadik ország: Mi van?! Ennyi embernek van ízlésficama?! Hogyhogy a meleg csávó vezet?!
Harmincadik ország: Azt a..... A franciák kaptak egy pontot...
Utolsó előtti előtti ország: Mi??????? Hogy lehet az, hogy ennyien szavaztak a homora, hogy már megrendíthetetlen a győzelme? A mieink pedig két kegyelemponttal „büszkélkedhetnek”
Végeredmény: az osztrák nyert, utána a hollandok, harmadikak a svédek, a magyarok pedig az ötödik helyen feszítenek.
Éjfél után tizenöt perccel már nagyon álmos voltam, és elaludtam. Másnap reggel pedig a saját szobámban ébredtem.
~Castiel~
A Dalfesztivál már a vége felé közeledett, amikor éreztem, hogy valaki a fejét a vállamra hajtotta. Cassandra volt az. A hajára ráesett a holdfény, ezüstöst csillogást adva annak. Szép, sima arca fénylett, és így úgy nézett ki, mint egy angyal. Miután vége lett a műsornak, pár percig gyönyörködtem benne.
-Felviszem a szobájába!-szóltam oda Lysandernek, majd az ölembe kaptam a szépséges teremtményt, és elindultam felfelé a lépcsőn.
A hálója a padlástérben lett kialakítva, ahonnan egy tetőablakon keresztül gyönyörű kilátás nyílik a ragyogó csillagokra. Direkt az ő igényéhez lett kialakítva ez a helyiség, fekete falakkal, színes halálfejekkel, egy egyszemélyes ággyal, íróasztallal és pár szekrénnyel. Pontosan illik a személyiségéhez. Sötét és rejtélyes, viszont mégis szépséges. Egy ideig még gyönyörködtem benne, majd leraktam az ágyára, és betakartam.
-Szép álmokat, Cassandra.-susogtam, majd hirtelen ötlettől vezetve megcsókoltam. Mivel nem ébredt fel, inkább hagytam nyugodtan aludni. Kimentem a szobából, majd visszamentem a nappaliba, ahol Lys egy pléddel fogadott.
-Tessék!-a kezembe nyomta a vékony takarót, majd elment. Én lefeküdtem a krémszínű kanapéra, betakaróztam, és villámgyorsan elnyomott az álom.
A különleges résszel is megpróbálok sietni, de ezzel végeztem előbb. A 11. rész jön két komi után, a másik pedig akkor, amikor kész lesz. Áka
PÁR EUROVÍZIÓS DAL:
FRANCIA
OSZTRÁK
MAGYAR
SVÉD
ANGOL

5 megjegyzés:

  1. Tetszett ez a rész... Főleg azok a reakciók, amikor meglátták a homot. xDDDD
    Folytasd ^^

    VálaszTörlés
  2. Most előbb a különleges rész fog jönni, talán suliidőben, viszont, ha nagyon csiga vagyok, akkor csak a szünetben. Áka :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett a rész. :D Folytit! ^^

    VálaszTörlés
  4. Sejjtettttttteeeeem hogy benne lesz az a pasi xD

    VálaszTörlés
  5. sietek vele :) már kb a felét megírtam, úgyhogy nem sokára hozom ;) Áka

    VálaszTörlés