2014. április 30., szerda

7.rész

Na hellóka! Kicsit késve bár, de itt is van a 7. rész :) Remélem tetszeni fog! Kövi rész,két komi után. :) Áka.
~Cecilia~
Reggel kipihenten ébredtem. Villámgyorsan sikerült elkészülnöm, röpke 15 perc alatt. A többi időm pedig arra áldozom, hogy kikönyörögjem Sandrát az ágyából. Lementem a lépcsőn végigmentem a folyosón, a következő lépcsősoron felmentem, fölértem a második folyosóra, jobbra fordultam, és már ott is voltam. Bekopogok.
-Cassndra... Fel kellene kelni...-súgtam be az ajtó résén. Remélem már lenyugodott-...és suliba menni...
-Ja kellene... De nem fogok.-adta meg a választ.
Jól van, tesókám, már megint kezded.  Legyél makacs, egy csöppet sem zavar...
-Nem lehet választani! Ha menni kell, hát menni kell!
-No problem [gyengébbek kedvéért:nem baj, nem probléma]. Lehet választani, és nem megyek. Pont.-na, remek, a téma szerinte le van zárva. Sebaj.
-De jössz!
-Nem, nem jövök!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-De!
-Nem!
-Ti meg min vitatkoztok már megint?-jött fel Lysander a lépcsőn a nyakkendőjét igazgatva. Nem láthattam a nővérem arcát, hogy megijedt-e vagy sem, mivel egy ajtó van közöttünk, de rám sikerült a frászt hoznia.
-Nem hajlandó kifáradni a szobájából, és elmenni az iskolába.
-Aha.-sejtelmes mosolyt villantott az unokatestvérem-Csak tudnám, hogy miért. Apropó, Castiel mondta, hogy próba lesz, ne felejtsem el.-a vörös hajú fiú nevét hangosabban mondta, hogy meghallja Cas.
-Értem... Nem akarod utána áthívni vacsira?
-Jó ötlet! Majd a suliban megbeszélem vele. Cissy, jössz?
-Persze! Cassandra?-fordultam vissza.
-Menj a csudimudiba!
Lementünk és felszálltunk a buszra. A leghátsó ülésen ül Castiel. Kicsit csodálkozva pillant felénk, hogy nem látja Cassandrát. Lys helyet foglalt mellette, én pedig leültem Lina mellé. Egy osztályba járunk, de nem beszélgetünk túl sokat.
-Szia Lina!
-Oh, heló Cissy...-köszönt ő is, miközben letette a mobilját. Éppen egy SMS-t írt. Nem szeretek beleolvasni más dolgaiba, de megláttam pát sort belőle, ami felkeltette a figyelmemet:
Szeretlek Armin <3 Lina.
-Kinek írtad azt az SMS-t?-érdeklődtem ártatlanul.
-Oh...ööö...csak...egy barátomnak...
-És melyik csoportba tartozik ez a bizonyos barátod? Haver, legjobb barát, vagy több mint egy barát?
-Öhm....ööö...-a feje már elég vörös volt már.
-Több mint egy barát, ugye? És véletlenül fiú, fekete haja van, kék szeme, és van egy ikertestvére, akit Alexynek hívnak.-kérdeztem. Ő lehajtotta a fejét, bár tudtam, hogy össze lehetne keverni egy finom, lédús és érett, zamatos paradicsommal.
-I-i-i-igen........................................
-Ő pedig viszont is szeret?
-I-igen............
A következő megállónál láttam, hogy felszáll Armin és a fivére. Felálltam és rákacsintottam Linára. Amint felkeltem a helyemről, a fekete hajú fiú hálásan nézett rám, majd elfoglalta a helyemet. Én pedig leültem egy idős néni mellé. Megtudtam, hogy le kell szedni a borsót, mert ha nem, akkor megeszik a tetvek.Ha ezt nem tudtam volna meg, nem éltem volna túl ezt a napot.
#eközben hátul#
-Lysander! Ma hol van amúgy Cissy..... vagy Cassandra?-érdeklődött ártatlan arccal.-Castiel.
-Cassandra, és otthon.
-Mért? Hogyhogy nem jön ma suliba?
-Miért érdekel ez téged? Csak nem...-villantott sejtelmes mosolyt Lys.
-Mi? Mi? É-én? Öööö....dehogy is!
-Ha nem, akkor mért vörösödsz?-ekkor Castiel gyilkos tekintetet lövelt felé.

~Cecily~
Mikor beértem az iskolába, megláttam Natanielt. Elég szomorú képet vágott, ezért odamentem hozzá.
-Mi a baj Nataniel?
-Próbálok kibékülni Anitával, de nem figyel rám.
-Megpróbáljak segíteni?-kérdeztem.
Igazából már nem voltam belé szerelmes, inkább úgy szeretem őt mint a testvéremet. Megbarátkoztam azzal, hogy mást szeret. Segíteni akarok neki...
-Figyu! Úgy szeretlek mintha a bátyám lennél! Nem szeretném nézni, mennyire el vagy keseredve, ezért segíteni fogok neked.
-Rendben... Úgy látom rettentően makacs tudsz lenni.
-Hahaha!-nevettem-Van egy ötletem! Mit szólnál, ha írnál neki egy verset?
-Nem tudok verset írni...
-Nem baj! Vannak megfelelő kapcsolataim.
Mondtam, és elindultam Lys-drágát. Kíváncsi vagy, hogy hogyan szerettem ki Natanielből? Elmondhatom....
>a visszaemlékezés (1 héttel ezelőtt)<
Lementem a tengerpartra sétálni. Nagyon nagyok a hullámok, most senki sincsen a vízben, csak néhányan mászkálnak a parton. Elindultam a sziklás rész felé, majd ott felmásztam egy magas, kiszögellő részére. A tenger fölé ért. Leültem rá, és csak néztem ki a fejemből. Már kicsi korom óta ide járok, ez a kedvenc helyem. Nem számítottam semmi váratlan személyre, de mégis jött valaki. Ő nem más volt mint Adam. Barna haja az álláig ért, a szeme pedig feketén csillogott.
-Szia...-köszöntem. Meglehetősen zavarban voltam.
-Oh, heló... Nem tudtam, hogy lesz itt valaki...
-Ha zavarok elmegyek...-mondtam, és feltápászkodtam.
-Várj! Ne menj el, nem zavarsz!-visszarántott a csuklómnál fogva, én pedig a karjai közé estem. A fejem-természetesen-vörös volt. Miután elengedett egy icipicit megszédültem, és kénytelen volt újra elkapni.
-Jól vagy?
-Persze... Köszi, hogy elkaptál... Hogy hívnak?
-Adam. Téged?
-Cecilia. Nem rég költöztünk ide az ikertestvéremmel az unokatestvéreinkhez.
-Szóval akkor ti vagytok az új lányok a gimiben?
-Igen, te is oda jársz?
-Persze! Rosaliaval járok egy osztályba!
-Tényleg??? Lysander is az osztálytársad???
-Persze, mögötte ülök.
-Nem is mondta....
-Ismered?-érdeklődött.
-Haha, persze! Ő az egyik unokabátyám!
-Hát, nagyon bájos rokona van...-bókolt.
-Én, vagy a nővérem...?-vagy rosszabb esetben Leigh...
-Te! De úgy hallottam, hogy teljesen egyformák vagytok.
-Igen, de csak külsőre. Belül totál különbözünk.
-Azt gondoltam.
Még sokáig beszélgettünk a sziklapárkányon, de mikor már kezdett sötétedni, kénytelen voltam hazamenni.
>visszaemlékezés vége<
Tovább kerestem Lysandert, és megtaláltam az udvaron. A jegyzetfüzetébe irkált valamit.
-Lys, kérhetek valamit?
-Mit?
-Írnál egy szerelmes verset?
-Igen.-pár perc múlva oda is adta a papírt.
-Köszi!-majd a papírt lobogtatva elrohantam Natanielhez.
-Nat! Itt van!
-Köszi! Nagyon kedves vagy!-elrohant Anitához. Ekkor valaki megszólított.
-Szia Cecily!
-Szia Adam! Hogy vagy?
-Köszönöm jól. És te?
-Én is.
-Mond kérdezhetek valamit?
-Persze, mit?
-............
Hogy mit mond Adam, az a következő részben kiderül, amit két komi után hozok a lehető leghamarabb. Addig lehet találgatni mit kérdez Adam ;) Áka.

2 megjegyzés:

  1. -nem
    -de-vitán behaltam xDD
    folytit követelek! *₩*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek vele ;) viszont lehet, hogy mostantól csak hetente lesznek részek :( Áka

      Törlés