2014. április 16., szerda

3.rész

Itt is van a harmadik rész. Ez egy napon történik a 2.résszel, csak suli után. Amúgy remélem a 2.részben néhányan magatokra ismertetek :) Áka.

~Cassandra szemszög~

Amikor vége lett az utolsó órának is, és éppen indultam Cissyvel, hogy megkeressük Lysandert, egyszer csak hallottam-jobban mondva nem hallottam-,hogy nem követ. Hátrafordultam és láttam, hogy valamit nagyon néz. Én is arra pillantottam, és megláttam a szöszke DÖK elnököt egy csajjal csókolózni. Visszanéztem Cecilre, és még pont láttam, hogy könnyekkel a szemében sarkon fordul, majd elrohan a mosdó felé. Gondolkodás nélkül követtem és még pont láttam, hogy bezárkózik egy vécébe, utána pedig elkezd zokogni.
-Cis....
-Hagyj békén Sandra!-úgy látszik nem akarja elmondani mi a baja. Én segíteni szeretnék neki, ezért bementem a szomszéd toalettbe, felálltam a vécé csésze fedőjére, és átkukucskáltam. Hosszú, fehér haja eltakarja az arcát, de én tudom hogy sír-pontosabban hallom. Fogtam magam és átmásztam hozzá. Tudom hogy kicsit furcsán hangzik, de, mért is ne? Ő a testvérem és segíteni fogok neki!
-Cecilia Lavigne! Kérlek mondjad el mi a bajod! A testvéred vagyok, nekem bármit elmondhatsz!-kérleltem.
-Nem akarok beszélni róla, nem is nagyon lényeges, csak hülye voltam.
-Ha nem lényeges, akkor gyere, keressük meg Lyst és menjünk haza!-mondam neki, de ő csak ingatta a fejét.
-Nem akarok hazamenni, örökké itt akarok maradni!
-Pedig nem fogsz itt maradni Cissy, hanem jössz!-csattantam fel. Hát, lehet, hogy mégis igaza volt, amikor azt mondta, forrófejű vagyok, de az már a múlt. Pontosan akkor mondta, amikor a dirinél voltunk és a szöszke kísért be minket a terembe. Olyan jól beszélgettek, tisztára oda volt érte... Várjunk csak! Oda van érte! Most már értem!-csaptam a homlokomra a gondolatmenetem közben-Cissy belezúgott abba a szőkébe, és most azon van kiakadva, hogy van már annak csaja!
-Már értem min vagy kiakadva…-mondtam neki-… de most gyere!-fogtam meg a kezét és ráncigáltam ki onnan.-Mossad meg az arcod jobban leszel.-megmosta az arcát majd kiléptünk a mosdóból ahol egyenesen a Vörsökébe ütköztünk.
-Te nem tudsz figyelni magadra?!-kiabáltam rá (nem húztam fel magam, ááá, dehogy).
-Te jöttél nekem!-kiabált ő is vissza, és elkezdtünk veszekedni:
-De te egyáltalán minek álltál itt?!
-Mit érdekel az téged?! Várok valakire!
-És mért itt?! Mért pont a lány mosdó előtt???!
-Mert meg beszéltem meg vele, hogy itt várom meg!
-Mért nem máshova beszéltétek meg?!-akármennyire cuki ez a vöröske, most meg tudnám fojtani egy csepp vízben.
-Mert...-kezdte el már ordibálva, de ekkor megjelent Lysander, és félbeszakította:
-Ti meg min veszekedtek?-kérdezte a lehető legnyugodtabb hangon, amit embertől egy ilyen helyzetben elképzelhető.
-Ez az idióta vörös itt áll és még engem hibáztat, hogy nekimentem!
-Ez a hibbant fehér, meg egyfolytában ordibál, és engem hibáztat, mert nekem jött!
-Nem vagyok fehér vöröske!
-Én meg nem vagyok vöröske, te fehér ló!
-Róka!
-Nyúl!
-Pávián!
-Szamár!
-Elég.-szólt közbe Lys. Ő még itt van? És hogy tud ilyen nyugodt maradni???-Először is: ezen minek veszekedni, mint a negyven éves házasok? Másodszor: miért vörös a szeme a sírástól Sandrának [igen megint összekeverte őket :D] ? Harmadszor: Castiel nem azt mondtad, hogy az ajtónál vársz?
-Először, Lys-drága: ÉN vagyok Cassandra. Másodszor: te Castiel-gyerek, vagy ki, mi a francot keresel itt. Harmadszor, Lys: ha még egyszer Cissynek nézel engem kinyírlak-mondjuk nem túl sok esélyem lenne kinyírni, mert ő az erősebb.
-Várjunk csak-szólt közbe ez a Castiel-gyerek - Lysander, te ismered ezt a hárpiát, és az ikertestvérét?
-Nem vagyok...-kezdtem el megint kiabálni, és már emeltem is a kezem, de Lys lefogta.
-Igen, Castiel ők az unokahúgaim, és ha nem lógtad volna el megint az összes órád akkor tudnád, hogy ő...-villámló szemekkel pillantottam rá jelezve: nehogy összekeverjen Ceciliával-…Cassandra, ő pedig-mutatott hátra a válla felett-Cecilia...
-És én nem nagyon szívlelem azt ha összekevernek.-vágtam közbe-Lys akkor körbevezetsz minket vagy sem?
-Persze! Castiel, szeretnél jönni?-kérdezte és a választ meg sem várva magával húzott minket az ajtó felé.
-Muszáj neki jönnie?-kérdeztem, de nem figyelt rám.
Miután megmutatta a várost hazamentünk. Lysnek valahova nagyon sietnie kellett ezért szinte rögtön el is ment otthonról. Felszaladtam Cissyhez, és megkérdeztem tőle:
-Cecilia, szeretnél velem jönni a parkba?
-Most nem akarok sehova se menni.-ezt nem hiszem el, még mindig azon siránkozik, hogy Nataniel, vagy ki, csókolózott azzal a lánnyal.
Egyedül indultam el a park felé. Út közben vettem magamnak fagyit-csokiskeksz, sárkánygyümölcs.
Miután odaértem, megnéztem a kacsákat, a kisfolyót és a ligetet. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy az egyik osztálytársam, aki Cissy mellett ül, és ha jól emlékszem Jessynek hívják, egy padon ül és egy fiúval csókolózik. Miután jobban megnéztem a srácot, észrevettem, hogy Lysander az. Ohohó Lyske ide kellet úgy sietned? Elbújtam egy fa mögé, miután csináltam róluk egy képet a telefonommal és tárcsáztam Lysander számát. Hát nem bírtam megállni, hogy megzavarjam, ezt a párost. Amikor csörgött Lys telefonja, megkérdezte tőle Jessy:
-Ki hív Lysander?
-Csak az unokatestvérem Cassandra, egy osztályba jár veled.-mondta és felvette a telefonját.
-Öhh szia Lys, lejöttem a parkba, viszont eltévedtem.
   -Rendben hol vagy?
-Mögötted.
                  -Ezt most hogy érted???
-Ezt most úgy értem, hogy üdvözlöm Jessyt.-mondtam, miközben ravasz vigyorral integettem Jessynek, és az ujjamat a szám elé tettem, hogy ne árulja el Lysandernek, hogy halkan feléjük lopakodom és ő kacsintott.
                   -Mivan???
Én elemeltem a fülemtől a telefont, és megböktem a vállát, amitől megijedt, majd elé álltam, és ravasz vigyorral ezt mondtam neki:
-Az van drága Lysander nevezetű, fél évvel idősebb unokabátyám, hogy üdvözlöm a barátnődet.
-Te meg honnan kerülsz ide???-kérdezte tőlem teljesen értetlen arccal, mire én és Jess elkezdtünk nevetni.
-Ide jöttem úgy.
Még egy kicsit beszélgettünk, aztán Lys hazakísérte Jessyt, én pedig egyedül mentem haza. Otthon, vacsora után elvégeztem az esti rutinomat, majd felmentem Facebookra, ott beszélgettem pár régi ismerősömmel, bejelöltem az újakat, majd elmentem aludni.
Ez lenne a 3. rész remélem tetszett :) Áka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése